Naam:
Foto’s:
154

Over mij

Hallo, ik ben Christel!
Ik ben in juni 2016 geslaagd voor het vwo en kijk nu al erg uit naar mijn studie aan de Universiteit van Utrecht volgend jaar. Ik ben een erg nieuwsgierig en enthousiast persoon met veel verschillende interesses en hobby's. Ik lees en schrijf graag, maar koken, bakken, talen leren, uren kletsen, dingen onderzoeken, shoppen, gek doen, knuffelen met mijn hond en reizen doe ik ook graag! Mijn nieuwsgierigheid en enthousiasme zijn gewoonweg niet te temmen!

ALLE DONATIES VOOR MIJN REIS ZIJN MEER DAN WELKOM! :)
IBAN: NL06 RABO 0181 6770 67 (C.L.T. Klootwijk)

Over mijn reis

Mijn vwo-examenjaar ga ik afsluiten met een maand vrijwilligerswerk in Tanzania. Ik zal hier gaan werken in het Good Hope Orphanage in Arusha. Good Hope Orphanage is een weeshuis waar 22 kinderen wonen. Naast het weeshuis, heeft Good Hope ook een kleuter- en lagere school, waar bijna 300 leerlingen les krijgen. Behalve helpen in het weeshuis met koken, schoonmaken, spelen met en zorgen voor de kinderen, zal ik ook op school knutsel- en sportactiviteiten gaan organiseren.

Bezochte landen

Ik heb 11 landen (5%) bezocht:

Andorra, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.