It's not about the money, money, money...

6 november 2015

Jambo!

Nou dat was me het weekje wel hoor! Op school heel druk bezig geweest met het onderzoek voor m'n profielwerkstuk en het inschrijven voor m'n vervolgopleiding. Nu eindelijk weekend en voor het eerst tijd om straks wat te gaan bakken en een beginnetje te maken met het leren van Swahili!

Inmiddels heb ik verschillende plannen om de financiën voor mijn reis naar Tanzania rond te krijgen en heb besloten om een GoFundMe pagina aan te maken om op mijn blog te delen! Natuurlijk kunnen donaties ook overgemaakt worden op mijn rekening (te vinden onder het kopje profiel). Omdat ik volgend jaar een honours-studie ga doen en deze dus ook al dubbel zoveel kost als een "normale studie", zijn alle donaties die ik krijg voor mijn vrijwilligersreis meer dan welkom!

Kost vrijwilligerswerk dan echt zo veel? Ja, meer dan dat je zou denken. We hebben het hier over een vlucht van al 1000 euro, verblijf in het weeshuis van 650 euro, vaccinaties en malariapillen voor rond de 150 euro en natuurlijk alle kleding, spelletjes, knutselspullen, etc, die ik mee zal gaan nemen voor de kinderen in het weeshuis! Door deze hoge kosten zal ik dus al het geld dat binnenkomt door donaties gebruiken voor mijn werk in Tanzania! Alle kleine beetjes helpen!

Vanmiddag ga ik mijn verblijfskosten overmaken naar het weeshuis en dus beginnen met het onder de knie krijgen van de basis van het Swahili. Ik kijk erg uit naar de komende voorbereidende maanden en natuurlijk naar mijn reis! Volgende week ben ik jarig (jeeeh!) en zal ik gaan beginnen met het opzetten van sponsoractiviteiten. Ik zou het erg leuk vinden als jullie de link van mijn blog en GoFundMe-pagina delen met vrienden, collega's vertellen over mijn reis, etc. Zo helpen jullie mij echt enorm met het bij elkaar krijgen van het bedrag! Vijf euro maakt al een erg groot verschil voor een weeshuis in Tanzania!

Alvast hartstikke bedankt voor het delen en het lezen van mijn blog, ook al zijn het tot nu toe alleen nog maar de voorbereidingen! Asante!

Kwaheri!

Christel