Dag 27 - Ziek!

7 augustus 2016 - Arusha, Tanzania

Mambo!
Toen ik vanmorgen opstond was er nog niks aan de hand. Ik had heerlijk geslapen en werd gewekt door het geluid van spelende kinderen. Na m'n ontbijt ben ik mijn verslag van de laatste twee dagen safari gaan overtypen en online zetten. Daarna begon het. Ik voelde me zo ontzettend ziek, niet normaal. Ik heb dan ook de hele dag op bed gelegen, vrijwel niks gegeten want dat weinige dat ik at kon ik toch niet binnenhouden. Vanmiddag eventjes een uurtje geprobeerd om gewoon door te zetten en toen ben ik bij de kids gaan zitten, maar alles ging toch als een waas aan me voorbij, dus ben ik maar snel weer terug in bed gekropen. Vooral veel misselijkheid en buikkrampen, maar ook af en toe hoofdpijn en koude rillingen.
Zelf vermoed (en hoop) ik dat het gewoon voedselvergiftiging is en dat gaat altijd snel weer over. Even duimen dat het geen malaria is, maar ik heb gelukkig geen hoge koorts dus dat is geruststellend. Ik baal er enorm van dat dit nu tijdens mijn laatste weekje moet gebeuren, maar veel kun je er niet aan doen. Gewoon hopen dat het snel beter gaat en ik nog lekker met de kinderen kan spelen.
Kwaheri!

Christel

1. Ellen Klootwijk:
    7 augustus 2016
    Dit is nu echt iets waar je niet op zit te wachten! Zeker niet leuk nu je nog maar een paar dagen met de kindjes door kan brengen maar...waarschijnlijk is het een dagje ellende en ben je er morgen alweer bovenop. Laten we er het beste maar van hopen! Slaap goed, tot morgen!