Veel bezoekers en bedankje sponsors

9 juli 2016

Habari!

Over 48 uur sta ik op Schiphol, klaar om te vertrekken. Daarom wil ik in deze laatste 100% Nederlandse update nog even wat dingen afronden.

Gisteren heb ik een interview gehad bij Radio Rijnmond (superleuk!) en dit heeft voor een grote piek in het aantal bezoekers, en dan vooral in het aantal nieuwe bezoekers, van mijn blog gezorgd. Gisteren waren er 52 NIEUWE bezoekers op mijn blog! Zo leuk dat nu nog meer mensen mijn avontuur kunnen volgen!

Ik schrijf deze update via mijn telefoon, omdat ik dat straks in Tanzania ook zal gaan doen. Toch dus nog ff checken of alles lukt. Voor de rest is alles namelijk nu klaar en kan ik nu nog even rustig aan doen en tijd doorbrengen met mijn ouders en broertje.

Tenslotte wil ik alle mensen bedanken die een donatie hebben gedaan. Naast een aantal particuliere donaties, hebben twee bedrijven mij ook gesponsord: Darestep B.V. en Nima Expeditie B.V.. Ontzettend bedankt daarvoor! Mede dankzij jullie kan mijn reis een echt succes worden!

Ik ben benieuwd wat ik allemaal te vertellen heb in de volgende update en waar ik dan zit. Blijf me volgen voor alle verhalen! Ik wens iedereen ook een hele fijne vakantie!

Kwaheri!

Christel

Sponsors

1. Ellen Klootwijk:
    11 juli 2016
    Met een niet te stuiten enthousiasme stort jij je in het avontuur! Ik weet 100% zeker dat je daar in Tanzania goed werk zult gaan verrichten en de kinderen daar heeeel blij met je hulp, liefde en je warme persoonlijkheid zullen zijn! Heeeeel veel plezier daar en succes. Enne..daarna ook zelf nog genieten van de prachtige dingen die het land te bieden heeft.
    Liefs,
    mama