Dag 5 - Masai markt

16 juli 2016 - Arusha, Tanzania

Mambo!
De dag begon vandaag met twee boterhammen met pindakaas en een bezoek aan de Masai markt. We hadden afgesproken dat mensen van de organisatie ons (alle vrijwilligers van Good Hope) om negen uur zouden brengen. Het was tien uur toen we uiteindelijk weg gingen... This is Africa!
De Masai markt was erg leuk. Er is een pleintje met een gebouw met vier gangen die ieder vernoemd zijn naar een bijzondere plek in Tanzania (Kilimanjaro, Serengeti, Tarangire en Ngorongoro). Aan beide kanten van de gangen zijn een soort van inhammen/hokken waarin mensen dus met hun spullen staan die ze verkopen. Er zijn zoveel mooie spullen! Ik heb wat souvenirs gekocht en wat cadeautjes voor familie. Maar er zijn zeker nog wat spullen die ik wil kopen dus ik ga nog een keer terug!
Na de Masai markt zijn we nog even naar de supermarkt gegaan en daarna hebben we heerlijk geluncht: omelet met friet!
We waren pas laat weer terug (onze chauffeuse maakte op de terugweg nog een paar lange stops...) maar daarna heb ik nog wel leuk met de kinderen gespeeld. Op de wipwap en de schommel, hartstikke gezellig!
Twee van de vrijwilligers maakten vandaag het avondeten: spaghetti! Dit vonden de kids echt heerlijk, lekker wat anders.
Nu gaan we weer met z'n allen een avondje weg. Want er wordt hard gewerkt, maar er moet ook tijd gemaakt worden voor wat lol!

Kwaheri!

Christel
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade